National museumet. :)

Idag var vi på national museumet med skolan , :) vi kollade på Grekiska myt tavlor tror jag det var .:) Sen fick vi hålla på med lera , vi skulle göra våran egna "guddina". xD Men bäst var ju fan i slutet när vi var på Gullamars då vi hade gått ut från tåget och jacob sa du glömmde din handväska på tåget och jag fick väsrta damp och bah öppnade dörrarna sprang in i tåget och henrik står där ute med min väska, sen stängs dörrarna igen och jag bah trycker upp dörrarna igen . :) jag var helt skakis i bena och allt när jhag kom ut från tåget :) alla i tåget bara satt och kolla på när jag sprang hit och dit. Efter det så fick jhag värsta skratt anfallet xD . det var iallfall det bästa med den här dagen :)

Kramfors.

Har inte skrivit på ett tag men jag är iallfall i Kramfors just nu. kom hit i Fredags och sen ska jag åka hem på Tisdag. Roligt att vara med Kusinerna iallfall. :)

Igår vart stan och jag köpte ett linne på terra cotta. :) sen åkte vi hem , :D till middag blev det korvspett med potatis och sallad. Sen på kvällen drog jag och Frida ut till Dahl & Alleh. Kom hem vid 1 halv 2 sen gick jag och Frida och la oss för hon skulle upp klockan åtta och dömma Fotbollsmatcher. Själv sov ja då till 10- halv 11. Åt frukost sen åkte jag ner och kollade på frida. :)
har typ skit tråkigt , vi gör ingenting, får se vad vi hihttar på till kvällen , mamma har åkt till Morfar och Vera.

En liten shoppingdag i Farsta -

Idag vakande jag vid 9 och gick ut med Hundarna , sen åkte jag, mamma & mormor ner till vårdcentralen för att mormor skulle ta blodprover och jag skulle kolla min hand som jag vart getingstucken på . Det var ingen större fara med den , men distruktsköterskan satte alsolsprit och badage på den . :) Direkt efter Vårdcentralen åkte vi till Fasta Centrum för att kolla på lite kläder, jag hittade ett par skor på Scorette och en Polotröja på bikbok. Sen åkte vi hem för jag vart så trött och hade jätte ont i handen :( När vi kom hem gick jag ut med hundarna, och la mig och vilade mig ett tag, sen ringde jag farmor och grattade henne på hennes födelsedag, 79 år. Nu har pappa precis kommit hem med en bukett rosor till mamma och hans bröloppsdag.. Mamma har lagat entrecoté och potatispaj / kroketter, till middag, Är hungrig. x D
Efter maten ska ja kolla på film . xD
Nu ska jag äta ! <3<3

Har inte skrvit på länge så jag tänkte börja med att berätta att jag hade det jätte bra i Bulgarien , vart inte så brun då men det funkar. Det var bra väder alla dagar vi var där. Som sagt det var underbart.

vaknade först av attt väckarklockan ringde klockan halv 9 låg till typ 9 sen gick jag upp och över till Nathalie för att gå ut med deras hundar medans dom är i Turkiet. :) Gick stora rundningen och sen när jag skulle lämna dom hällde jag upp vatten och mat i deras skålar. Sen gick jag hem och åt frukost, satte mig och kollade på cyklingen ett tag. Sen vart det då datorn . :)
Pratade med Melinda <3 och fick reda på att nathalie hade kommit till hotellet klockna 1 på natten och alla deras 5 väskor var borta :O "stackars dom"
Pratade med Mimmi<3 Kollade in hennes album på pea och pratade om en bild där . :) "/
Pratade med min UNDERBARA tränare Malin <3 pratade lite grann. :) Älskar dig Malin<3 <33
Sen kom mamma in och undrade om vi skulle åka ut till Matti & Marita, så hon ringde dom så vi bestämde att vi skulle äta kräftor och surströming där "blä" , jag får väll äta kräftor jag då . :)
Igår vart jag getingstucken ¨på handen när jag skulle gå ut med hundarna :( Gjorde ont och jag som är xtra kännslig mot geetingar men det gick bra det gör litte ont idag ochjag är forfarndesvullen , det känns som om handen väger 100ton . xD
Nu ska jag gå och göra mig iordning för att åka till Matti & Marita. x)