Kramfors.

Har inte skrivit på ett tag men jag är iallfall i Kramfors just nu. kom hit i Fredags och sen ska jag åka hem på Tisdag. Roligt att vara med Kusinerna iallfall. :)

Igår vart stan och jag köpte ett linne på terra cotta. :) sen åkte vi hem , :D till middag blev det korvspett med potatis och sallad. Sen på kvällen drog jag och Frida ut till Dahl & Alleh. Kom hem vid 1 halv 2 sen gick jag och Frida och la oss för hon skulle upp klockan åtta och dömma Fotbollsmatcher. Själv sov ja då till 10- halv 11. Åt frukost sen åkte jag ner och kollade på frida. :)
har typ skit tråkigt , vi gör ingenting, får se vad vi hihttar på till kvällen , mamma har åkt till Morfar och Vera.

Kommentarer
Postat av: Axxe'

Vilken fjörtis du e

2008-08-20 @ 10:18:23
URL: http://gottobe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hatar din blogg asså

2008-08-23 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0