:)

Har inte skrvit på länge så jag tänkte börja med att berätta att jag hade det jätte bra i Bulgarien , vart inte så brun då men det funkar. Det var bra väder alla dagar vi var där. Som sagt det var underbart.

vaknade först av attt väckarklockan ringde klockan halv 9 låg till typ 9 sen gick jag upp och över till Nathalie för att gå ut med deras hundar medans dom är i Turkiet. :) Gick stora rundningen och sen när jag skulle lämna dom hällde jag upp vatten och mat i deras skålar. Sen gick jag hem och åt frukost, satte mig och kollade på cyklingen ett tag. Sen vart det då datorn . :)
Pratade med Melinda <3 och fick reda på att nathalie hade kommit till hotellet klockna 1 på natten och alla deras 5 väskor var borta :O "stackars dom"
Pratade med Mimmi<3 Kollade in hennes album på pea och pratade om en bild där . :) "/
Pratade med min UNDERBARA tränare Malin <3 pratade lite grann. :) Älskar dig Malin<3 <33
Sen kom mamma in och undrade om vi skulle åka ut till Matti & Marita, så hon ringde dom så vi bestämde att vi skulle äta kräftor och surströming där "blä" , jag får väll äta kräftor jag då . :)
Igår vart jag getingstucken ¨på handen när jag skulle gå ut med hundarna :( Gjorde ont och jag som är xtra kännslig mot geetingar men det gick bra det gör litte ont idag ochjag är forfarndesvullen , det känns som om handen väger 100ton . xD
Nu ska jag gå och göra mig iordning för att åka till Matti & Marita. x)
Hejsvejs! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0