En liten shoppingdag i Farsta -

Idag vakande jag vid 9 och gick ut med Hundarna , sen åkte jag, mamma & mormor ner till vårdcentralen för att mormor skulle ta blodprover och jag skulle kolla min hand som jag vart getingstucken på . Det var ingen större fara med den , men distruktsköterskan satte alsolsprit och badage på den . :) Direkt efter Vårdcentralen åkte vi till Fasta Centrum för att kolla på lite kläder, jag hittade ett par skor på Scorette och en Polotröja på bikbok. Sen åkte vi hem för jag vart så trött och hade jätte ont i handen :( När vi kom hem gick jag ut med hundarna, och la mig och vilade mig ett tag, sen ringde jag farmor och grattade henne på hennes födelsedag, 79 år. Nu har pappa precis kommit hem med en bukett rosor till mamma och hans bröloppsdag.. Mamma har lagat entrecoté och potatispaj / kroketter, till middag, Är hungrig. x D
Efter maten ska ja kolla på film . xD
Nu ska jag äta ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0