National museumet. :)

Idag var vi på national museumet med skolan , :) vi kollade på Grekiska myt tavlor tror jag det var .:) Sen fick vi hålla på med lera , vi skulle göra våran egna "guddina". xD Men bäst var ju fan i slutet när vi var på Gullamars då vi hade gått ut från tåget och jacob sa du glömmde din handväska på tåget och jag fick väsrta damp och bah öppnade dörrarna sprang in i tåget och henrik står där ute med min väska, sen stängs dörrarna igen och jag bah trycker upp dörrarna igen . :) jag var helt skakis i bena och allt när jhag kom ut från tåget :) alla i tåget bara satt och kolla på när jag sprang hit och dit. Efter det så fick jhag värsta skratt anfallet xD . det var iallfall det bästa med den här dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0