...

Det handlar inte om att jag ska göra nånting för dig om du dissar honom för min skull, det ända jag kan göra är att finnas där för dig. Du hade ditt val, att ljuga eller tala sanning. Du valde att ljuga FÖR min skull. Då får du faktiskt skylla dig själv, har du själv satt dig i den sitsen får du ta dig ut själv. Gör det valet du känner du verkligen vill, om du väljer Alex släpper jag dig. Killar kommer och går men vänskapen är någonting som består. Både du och Alex ljuger mig rätt upp i ansiktet, jag har pratat med så jävla många om det här. Alex har sårat mig som fan, jag gråter varje kväll men vafan! Han är inte värd mina tårar... Om ditt val blir alex så kom inte till mig sen när du blir sårad och tror att jag ska vara där för dig då för det kommer jag inte vara. Det är upp till dig att göra och det kommer ta ett jävligt lång tag för mig att komma över det här och speciellt när det handlar om min bästa kompis! Broes before hoes som Alex säger. Jag säger att jag inte bryr mig men det är klart som fan att jag bryr mig. Jag har världens störta chans att förstöra mellan dig och Alex men jag är en riktig kompis som inte gör så mot min bästa kompis.
Det har alltid varit du & jag och vi har så jävla underbara minnen tillsammans men det betyder tydlingen ingenting längre. Du vet att jag HATAR personer som ljuger för mig. OCH du vet att Jonathan var mitt livs största misstag och att jag verkligen ångrar det.
Du står och väger mellan Alex och Axel, om du inte får Alex kommer du gå tillbaka och deppa över Axel säger du. Det är ju inte rätt att GE mig skuldkänslor för nånting som inte är mitt problem, det finns tusen andra killar där ute än Alex och Axel. Du vet hur jävla jobbigt jag har haft det det här året. Trodde att du skulle finnas här för mig när jag behöver dig som mest , men det är ditt val men du förstör bara våran vänskap men tänk riktigt jävligt noga efter på det valet du gör.
Nu när jag tänker efter är jag jävligt blond som inte såg att det här skulle hända tidigare. För precis en vecka sedan höll alex på med mig som fan och jag trodde på honom det var därför jag sov där för att kolla om det verkligen var sant men tydligen inte. Om du hade varit ärlig mot mig i första början hade det kanske aldrig blivit såhär. 'OM du verkligen stöttar mig i alla lägen som du säger så ber jag dig , snälla håll inte på med Alex i närheten av mig!

Kommer sakna våra underbara stunder du & jag har tillsammans när vi är ensama!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?

2010-01-03 @ 23:09:18
URL: http://sweetcandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0