7 Januari !

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge , har inte riktigt haft tiden för det
Idag vaknade jag vid 11 , klev upp kollade på tv en stund sen gick jag över till Nathalie . :)
Klockan halv 2 gick vi till Filip och typ tråka eller vad man nu ska säga hände ingenting.
Sen gick jag och Nathalie till Alleplan för att Nathalie skulle hämta små grisarna på dagiset , Sen gick vi hem och då körde jag och Hugo ( Nathalies bror) lite tv- spel . :) Jag ägde (a)
Sen ville Nathalie gå till Filip igen men jag pallade inte det så vi gick till Kringlan istället och dampade lite xD
Klockan 8 gick jaghem och åt lite sallad :D Sen satte jag mig vid datorn och lyssnade lite på musik . :P
Imorgon är det skola så då blir det att kliva upp 7 . |-) Dryyygt !! Skönt att det bara är 2 dagar och sen är det HELG igen ! (a)



Den 1 Februari åker jag till Säfsen för att åka skidor med kusinerna , De bjöd med mig så det tackar man väl intenej till , :) ska bli´skojj :D Jag kommer då hem den 5 Februari . xD

Nu ska jag snart lägga mig  :) :/
GODNATT ! <33
Fatima , OFC att det ska bli som förut och det har jag sagt till dig ,<33 Älskar dig !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0