3 januari !

Har precis kollat klart på en film , Accepted tror jag att det hette ! Ganska bra faktiskt ! :D
Har typ kollat på film hela kvällen . |-) Börjar bli ganska trött på film nu ..
Tidigare kollade jag på :
Nu är det jul igen 2 -  Den var bra ! :D
Sen vart det :
Fullt hus 2 - har typ sett den 3 gånger innan men lika bra varje gång . xD
Sen vart det då :
Accepted ! :D -  oxå bra , men lite långtråkig . Har sett den oxå typ 2 gånger innan . :)


Just nu blir det lite små titt på Evan den allsmäktige ,  Ännu en film |-) Sammtidigt som jag sms lite med dryga filip xD och lite med Lucas<33 och chattar lite med Fatima gumman ! <33 . Skojj för stunden iaf  ! xD

betyder allt<33
Fatima älsk !! <33 Miss u babe och våra bästaste skratt stunder ! !


Imorgon som sagt kommer kusinerna !!
Hoppas vi hittar på ngt skojj ! xD
Nu ska jag vara lite chattig med Fatima !! <333

Pussar LISA ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0