2 Januari !

Igår kväll vid klockan 9 kom Lucas , <3
Vi gjorde ingenting speciellt.
Sen vid klockan 12 åkte han hem och jag satte mig vid datorn, vid klockan 1 gick jag och la mig , :) men somnade inte förrän typ halv 3  , kunde inte . :/ Mycket sms ! :/ <33
Vaknade vid 11 av att Ellen ringde och frågade om vi skulle hitta på något och ofc tackar man inte NEJ , :)
Vi bestämde att hon skulle komma hit vid klockan halv 1 och hon kom!
Jag hade börjat att kolla på Natt på museumet , Eller vad den nu hette så vi kollade klart på den . :)
Sen hade vi inget annat för oss så vi bakade en liten kaka ! xD men det gick ju inte så lyckat för när den "smulades" sönder när den var klar xD Sen så kollade vi på " One three hill" Och sen kom det ngr grabbar som skulle fixa vårat dusch avlopp, :) så det luktar bajs i hela huset nu!:/Sen vart det mat , :) Typ löfbiff med potatismos . :)
Ellen och jag satte oss vid datorn efter det och funderar nu på vad vi ska göra , :)
Nu ska jag gå och ge förslag på vad vi kan göra! Hontycket jag är skit tråkigt som bloggar nu xD !!
Hejsvejs !! <33

Fatima tro inget annat ! Aldrig att jag skulle ge upp våran vänskap , båda 2 får ta det ! ALDIRIG i livet att jag skulle göra det !! Älskar dig mest av allt !! <33 det ska du veta !  <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0