<3<3

I fredags vart det filip, nathalie och hans kompis. Vi gjorde inte så mkt hängde vid ip...Det var fredagen

igår så vart det fest. kusinerna kom och sen kom matti och maritas och ancharlotte och juan. Vi åt lite mat sen så zatte jag och adam oss framför datorn och latade . Senare på kvällen vart det TUBU.. klockan gick och klockan 20 över midnatt fick (hasse) ett kort på spelet där det stod midnatt då ställde sig alla upp och började sjunga! JAG MÅ HON LEVA , Till mamma . en lyckad kväll iallfall . :) Klockan kvart i 3 gick vi och la oss. :P

Idag vart det inte så mkt . Skippade träningen för att mamma fyllde år. Kusinerna åkte och då kom MAts och cina med barnen . :) Snart ka hon föda lilla klara. :P <333 Sen när vi hade ätit drog jag över till Nathalie! satte oss viddatron och inte gjorde så mkt .


DET VAR MIN HELG DET. ! :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0