västerås och min fredag

Igår vart det Fatima efter skolan , åkte till Centrum där hon shoppade loss ! Sen vart det träning efteer träningen åkte vi till Kringlan och var med Jacob , vi spelade GH och allt! Sen gick vi hem till mig och dampade loss lite . Sen gick Jacob hem och ja och fatima tog lite fika .. Toast och varm chocklad , Jag spillde ut chokladen på golvet sen .. hehe xD Sen satte Fatima sig vid datorn och vi fixade iordning oss ! Sen typ halv 2 somnade båda framför TV:N .

Idag vaknade vi vid klockan halv 10 då mamma kom in som vanligt , vi klev upp och kollade lite på Tv sen åt vi frukost och fixade oss med smink och allt! Jag gick över till Nathalie för att hämta min sjal  . Hon vart typ sur vette fan .!
iallfall  vi skjutsade Fatima till Centrum sen åkte vi till bromma för att läm´na mamma . hon är jiu på gotlnad nu .. Sen åkte jga och pappa vidare till västerås . Satte mig vid datorn när jag kom hit sen efter ett tag kom adam (kusin ) . Klockan 5-6 kom eva och de andra kusinerna och 6 var det mat .. Ganska gott var det! xD Sen satte jag mig vid datorn igen .. Ska nog snart kolla på film tror jag .. Senare ikväll blir det nog bara chill !


Saknar Fatima !  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0