Lillsved!

Igår var det en underbar ensam kväll med fatima på msn ! så himla roligt gmn ! <3 
Ojoj  idag vart det en tidig´morgon kvart i 8 vart det...
Klev upp och klädde på mig och allt för vi skulle träffas p shell klockan 9, vi skulle ju ut till lillsved och vara "Demogymnaster"
 När vi kom dit så tog det ettt tag innan vi kom igång .. Uppvärmningen var roligt , massor med olika saker !
Sen vart det tråkigt när vi väl hade börjat för då var det bara kullerbyttor och sånt tråkigt ..   Sen så vart det roligare! :)
Förrästen var jag med Emelie, Lina och Felicia :) och ibland gick vi in och kollade på Fatima och Amanda på Tumblingen men dom körde typ aldrig..
Sen vart det Lunch  , Potatis och någo köttbiff sak ! vette faan ... Ganska gott . Sen körde vi på igen ... Det slutade klockan 5 och var inte hemma förren 6.. Satte mig vid datorn och pratade med Felicia , sen vart det mat.. :) Vid klockan 8 kom fatima in till MSN ! <33 Roligt =)
Imorgon blir det samma sak .. men då går vi bara till 12 .. men vi ska typ stanna där till 2 "/ syn d ... :( Aja skit samma nu ska jag gå och prata med underbara Fatima ! <33<33


Kommentarer
Postat av: Fatima

Du!! Ja älskar dig mer så det så!!<333333333333333333333333

2008-11-15 @ 21:30:59
URL: http://faatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0