Söndag + min helg ! <33

I fredags så åkte jag in med Elin, Nathalie och My in till Centrum för att träffa Fatima <33 Vi gick runt där ett tag och sen åker nathalie och alla hem och jag stannar kvar med Fatima.. Följer med på hennes träning och hoppar lite det går ganska bra , :) sen går vi till Centrum och "hänger" då vi träffar på några kompisrar som håller på med ett gäng killar som typ dampar på fatima och ber henne hålla käft och allt .. och när hon inte gör det så SPOTTAR en kille rakt på Fatimas HAND!!! Fatta vad äckligt ! Sen går de och tjejerna som vi träffade går fram till räcket och kollar vad killarna gör och då springer killarna upp för trappan och killen går rakt mot mig och bah " Asså shit kan inte ni tagga?! TAgga bara! " Han luixom förbereder ett spott och allt.. Sen drar killarna när vakterna kommer och tjejerna berättar ju vad killarna gjorde och allt.! Sen går vi förbi kringlan och kollar vilka som är där .. :)<33 Gick och la oss 1 tror jah ... Sen lördag morgon vi vaknar och märker att det e snö ute! wiiie! :) Vi kliveer upp och fixar oss och allt och går till bussen och träffar Lucas. :) Åker till Fornudden på träning och efter den går vi hem till mig för att jag skulle hämta mina saker... :) Vart snöbolls krig och allt på vägen .. Sen åkte vi tillbaka till Centrum där vi tränkte spela bowling men det gick inte så vi åkte hem till Lucas och kollade på film . .:P Klockan 9 åkte vi hem på vägen köpte vi pizza och gick hem och åt .. Vi gick och la oss vid 12.. :P Sen imorse klev vi upp klockan 8 ... För att Fatima skulle på träning i sitmmet igen , följde med henne sen så gick vi till Dahl och tränade.. :) Efter det åkte jag hem och kollade på tv..

Bästa helgen ever <333

Kommentarer
Postat av: Fatima

Det var verkligen bästa helgen!! Älskar dig mest Lisa!<33333333333

2008-11-24 @ 07:39:27
URL: http://faatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0