Söndag! <333

GRATTIS FATIMA!

idag var det lillsved igen...Idag åkte fatima med oss , När vi kom dit värmde vi upp sen så körde vi lite halv skruvar .. gick skiit dåligt för mig .. :(  sen hade ledarna prov.. Dom klarade det , efter det vart det Lunch och sen så vart det passning.. Jag körde 1 grupperad.. och 3 överslag.. Sen var det dags att åka hem .:/ I bilen satt jag och Fatima och pratade om typ allt ! Alla i bilen satt och lyssnade hoppas ingen säger till nån ! Först släppte vi av Fatima :( Sen Lina och sen klev jag och Felicia av vid mig .. hon gick vidare hem till sig och jag satte mig vid datorn .. Ville faktist inte att dagen skulle ta slut .. :(  Vill att nåt roligt ska hända! Får se vad det blir ikväll inge mycket tror jag , har ont i foten sen idag.. :( Ska ta och ringa Nathalie . <333 Hej svejs ! <333


Kommentarer
Postat av: emma

helluu :P

nice blogg

2008-11-21 @ 22:55:11
URL: http://emmalybings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0