tisdag

skola igen då. började typ bråka med Ellen & Erika så har gått själv hela dagen. fattar inte ens om vad vi bråkar om. har träning idag mellan klockan 18:00 - 20:000. ska nog ta det lugnt idag! hoppas det blir ngt roligt, får inte anstränga mig för mycket.
sen så har jag, nathalie, mimmi, my , ellen & erika fått en lapp i vårst skåp där det står att dom hatar oss, fett taskigt! men ellen & erika tror att det är jag : ' (  ska väll snart gå och äta är lite hungrig åt inte så mcyket i skolan idag det var ngn kycklingpytt som inte var god. sen ska jag plugga lite inför SO - provet imorgon. kommer inte gå ngt bra, men man kan alltid hoppas på det bästa.
Nu måste jag gå och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0