Fredag

Äntligen så var det fredag. skönt, bara att vi slutar halv 3 och alla andra halv 2 & 2.
Tog det lugnt idag, gick hem kollade på tv sen efter en halvtimme ringde min käre bror och sa att jag skulle vara vid alléplan 15:55. min klocka på mobilen är 5 minuter tidig så jag gick kvart i enligt den. och då gick jag ju egentligen tjugi . när vi kom hem så satte vi och och kopplade in playstationet i tv. men det tog typ 20 minuter för det vart inte som vi ville, sen spelade vi Guitar Hero I I I. nu har mamma och niclas åkt och övningskört vid masten. dom är väll hemmma snart. sen ska vi äta revbenfjäll och potatis grateng typ.
just nu sitter jag och kollar på SCRUBS ska nog fortsätta med det i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0