första dagen efter sportlovet

imorse försov jag mig en kvat. men hann iallfall.
erika var brun som en pepparkaka, lyllo henne som var boreta två veckor!
och sofie som ska åka på fredag, lyllo henne!
efter skolan gick jag och nathalie till kringlan, det var sådär hade ju sprängande huvudvärk. när jag kom hem så la jag mig på soffan. Farmor lagade pannkakor till middag, åt inte så mycket.
Kollade på jepordy! & Anna Phil. pluggade lite SO imellan. ska snart gå och sova måste vila upp mig tills imorgon. 



morgon dagen schema serr du så här :

8:30 - 14:30 : Skola
18:00 - 20:00 : gymnastik träning
20:00 - 21:00: bygglov / inte roligt men ändå
21:00 ska gå och sova! går och lägger mig tidigt nu när jag börjar bli sjuk : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0