Måndag

vi kom hem igår vid klockan 12 från Norrtälje där vi bodde på vandrar hemmet Hvilan. vi var ju på Bluezfestival men jag frida&hanna gick hem tidigare då vi gick förbi ICA och köpte lite gotta och sen satt vi och pratade lite. Vi gick och la oss klockan 2 tror jag .

Idag så vaknade jag vid halv 11 då mamma väckte mig ur min underbara drömm!
iallfall så har jahg inte gjort så mycket idag, jag har kollat på en film Step up sen så har jqag gått nre och fixat lite med kläder och har börjat packa lite ska packa mera snart.
Till middag vart det kyckling och ris. Just nu har jag bara tråkigt och gör inte så mkt. Nathalie har kommit hem idag och jag som ville vara med henne men iställer åkte hon till grönan för att träffa boysen hennes med Melinda.  x )
Nu ska jag gå och packa klart . ! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0