13 Juli

Nu har det gått tre dagar sen jag kom hem! så Jävla skönt men samtidigt tråkigt för jag saknar alla!
När jag kom hem i Fredags så riingde jag Ellen och frågade om hon kunde sova över för jag hade saknat henne så mkt! Hon har nu då sovit här i 2 nätter ovh ska nu göra det ännu en natt <3<3

Idag var Sofie, Vonka, Niclas(bordern), Mamma , Ellen & jag ute i Barkaby,  Vi gick runt lite där och sen åt vi på Pizza Hut! Världens skiit mat! usch! När vi komm hem så ringde Nathalie & Melinda och frågade om vi ville följa med och bada på sten badet och det ville vi så klart . Det var iskallt i vattnet. Sen när vi kom hem så gick vi ut och larvade oss. vi träffade på ett par små gulliga skit ungar som busade med oss så vi stannade kvar där och lekte med dom x) Sen var vi tvugna att gå hem ! Jag och Ellen funderar på att kolla på film , SOVGOTT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0