TRÅÅK! & äntligen

ja nu har jag inte skrivit på länge! ja idag har jag okså vart hema från skolan eftersom i igårnatt kräktes jag, fast det var mest bara galla (typ vatten för dem som inte vet) jag ska nog också stanna hemma imorgon också! har säkert missat ganska mycket i skolan nu så jag får väl ta igen!  Nu är det bara 3 dagar kvar till den 19 januari och då fyller jag 12 år :-P WIIIIIE! Och det är bara  en vecka kvar till den 23 januari då vi åker till kanarie öarna där vi ska fira Charlie (morbrodern)<3<3 Det var egentligen tänlt att det skulle bli en överraskning till charlie att vi skulle vara där men han kom på oss :( Nu tror jag att jag ska skriva min önskelista till födelsedagen och sen gå från datorn idag ! har ju suttit här sen klockan 10 och typ chattat med emma luttu<3 börjar bli trött i ögonen : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0