trött:O

Idag var det då skola och sen var jag tvungen att stanna kvar för jag skulle göra ett prov som jag hade missat. det var ett svenska prov, var faktist ganska lätt än vad jag hade hoppats...var bara sista frågan som jag inte kunde:/ men tror att jag kommer få rätt på dem andra.


när jag kom hem låg min sjuka mamma i soffan och typ halv sov. satte mig vid datorn lite och sen åt jag lite soppa...vi kollade på film och sen var det då dags för mig att be ge mig ner för grusbacken för jag skulle bli hämtad av alexandra som skulle skjusa mig till träningen mellan 18-20. när jag kom hem åt jag en semla:D men jag åt inte hela jag orkade inte. gick och tog en dusch och nu sitter jag här och tror att jag ska hoppa i sängen snart och göra lite läxor:/

det är faktist lite svårt att skricva ofta för kag har så mycket att göra på dagarna och på kvälen glömmer jag bort:/ men jag ska försöka iallfall...hejdå!<3 puss p ådem som vill;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0