fortsätter att försöka

När mamma kom hem vid 5 åkte vi till kansliet för att mamma skulle hämta overollerna som hon skulle
lämna till ngn imorgon. vette fan vem det e.
När vi kom hem så hade vi köpt hamburgare! jag köpte en vanlig hamburgare ni vet en sån där liten en, mamma sa klaarar du dig på det där verkligen? det verkar så lite! det var faktist ganska lite men jag klarade mig.
Hade inte så tråkigt iallfaall idag.. kollade på en film en förtrollad romans.
satte mig vid datorn. inte så många inne men det gick bra!
underhöll mig  ganska bra idag x)
imorgon ska jag till ksloan, e´fter skolan ska ja plugga till ett prov på torsdag svenska :I kommer nog inte gå så bra men man kan alltid hoppas. :/


ska gå nu hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0