försöker

skola idag då! dan innan sportlov! skit tråkigt! var ensam hela dagen efter som my &  mimmi som är dissare gick hela tiden ifrån mig så jag var ensam hela dagen : (. vart lite sur faktist... sen har jag pratat med fanny i biblioteket! ett litet missförstånd.

när vi hade slutat ville jag vara med nathalie men hon kunde inte hon hade gäster: ( men efter mat gick jag över till henne och dem höll åp att sjunga singstar! sen gick vi hem hit & satte hos vid datorn! ( L ) nu sitter jag & natta här och gör inget piss! ska typ inte göra någonting imorgon..skulle typ klippa mig men jag vet inte....

nu ska jag forsätta med & reta natta :P hejdå puss för dem som vill <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0