att jag inte kan skriva!

asså det är något rejält fel på mig att jag inte kan skriva ofta! istället är jah inne på ngr löjliga sidor som playahead.
aja skit samma! idag har jag varit hemma från skolan är lite sjuk...det har varit piss tråkigt ingenting på tv & ingen som har varit inne på  msn men alla är ju i skolan : ( jag har ingen feber iallafall...men det är ändå halv studiedag imorgon. skulle vilja gå¨på träningen men det beror på vad mamma säger. det är bara att hoppas. Nu sitter jg här och kollar på gillmore girls. är lite tråkigt! men mamma är väll hemme om en timme! ska iallafall gå nu! ska värkligen försöka skriva oftare!

Kommentarer
Postat av: caroline

Lycka till med skrivand, och hoppas du bli bättre.

2008-02-18 @ 16:15:24
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0