1 februari!

nu var det länge sedan jag skrev! Min familj utom niclas som inte fick följa med till Las palmas i en vecka hade det skönt! Badade ganska mycket men vart inte så himla brun! men lite färg fick man ju. kom hem på onsdagen men jag gick inte i skolan på torsdagen, jag väntade tills idag för att gå till skolan! det var faktist bättre än vad jag hade tänkt mig, gick hem och sofie var hemma men hon hade ont i magen! :(  vi skjusade sofie och nille till gullmarsplan och sen när vi kom hem så åt vi taacos  nu8 sittter jag här framför datorn och tv:n och kollar på let´s dance. har lite tråkigt faktist men jag chattar med gullungen nathalie karlsson och challe! fast han är tråkig.eller inte tråkig då men vi pratar ju om samma sak hela tiden! sitter också och väntar på att få svar på om dom ska komma hem igen! men det spelar egentligen ingen roll.
Och snart är det UT ute i lidingö! och jag har inte tränat någonting typ för jag har varit utomlands! o´ch min tränare sa precis till mig att jag måste komma med på fler tävlingsvarv och att jag måste spänna mig. hittils är jag bara med i dansen! men kommer säker komma medf på ngt mer! vi har träning på söndag tisdag och en xtra träning på torsdag sen är det tävling tror jah. Nu kommer jag verkligen intepå ngt att skriva! Om jag kommer ihåg ska jag fösöka skriva lite imorgon okså!
Puss på dem som vill <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0