Haha ! :O

Idag var det skola! :/ Efter skolan skulle jag hoppa ner från ett bord och göra ngt me benen , Då min fingrar vek sig så jag stukade mitt " Fuck you" finger! SKIIT ONT gjorde det. Sen gick ja hem och spelade lite GH med Nathalie <3Klockan 10 över 4 börjadee jag gå mot Allé för jag skulle möta Malin för att åka på träningen . Vi gick in på Vivo innan för att Malin skulle handla Choklad när vi stod i kassa insåg vi att vi skulle missa bussen så vi fick gå före, Sen hon som var före oss fick lite fel med pengarna så det tog tid sen så när Malin hade betalat började vi springa då Malin halkade i ingången till ViVo, där det står 2 tanter och ena bah: " Oj! Hur gick det?" Medans den andra bah: " VAD HÅLLER NI PÅ MED ?! " haha ! Vi fortsatte springaa till bussen men missade den i sista sekund . Så jag och Malin ställde oss och började typ ASGARVA! Nästa buss kom då 40 som vi tog ! :D Vi kom typ bara 5  minuter sent ! x) På träningen gjorde vi masso med saker !  eller typ 3 saker menmen ! :) Det gick faktist ganska bra med mitt finger förutom en ggång då jag fick överrotation och landade på handen :/ Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och åt sallad :D Sen satte jag mmig och gjorde lite läxa tills imorgon .. :/ Min svenska lärare skällde lite på mig ida för att inte lämnat inmina bokredovisningar:O Måste nog ta och göra dem tror jag ! Just nu sitter jag och chattar med Fatima och kollar på House ! :D Imorgon är det skolan igen !


Lova mig att du säger ! :) För jag vill inte att du ska vara ledsen :( <33

Kommentarer
Postat av: Got2be- Malin <3

HAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH SÅ JÄVLA KLOCKRENT ALLTSÅ !!!!!!!!!! XD

2008-12-10 @ 21:01:24
URL: http://gottobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0