Förlåt

Hej och förlåt för att jag inte ha skrivit på länge .. har inte haft tid och har inte suttit vid datorn alls!
Iallafall här kommer resten av min helg och min vecka.

Söndag: Vi åkkte hem från Västerås vid 1 tiden och pappa skjutsade mig till Bollmora där Fatima var på tävling . Efter tävlingen så gick vi och åt och sen vidare hem till henne. Klockan 6 skulle Fatima och familjen på bio men Fatimas mamma orkade inte gå så jah fick hennes biljett istället :) Vi kollade på High school musical 3 , den var bra :D Sen fick vi skjuts hem .. :) Gick typ och la ´mig direkt .var skit trött .

Måndag : Skoola:/ Jobbigt men iallafall efter skolan åkte jag och mamma in till slussen och kööpte ett par jeans (Cheap Monday) TACK! Sen gick vi till ringen för mamma skulle till en kompis på en fäärg analys! så klart var det boring för mig men jag klarade mig :P Kom hem vid 10 ...

Tisdag (IDAG) : IDag var det skola igen , :( EFter skolan hade jag prov .. Gick sådär:/ kommer få typ 3 fel .. Sen gick jag , Erika och Ellen hem till mig och bara kollade på tv.. klockan 10 över gick jag till bussen för jag skulle  på träning. Malin kom vid 20 över. Kom hem vid typ halv 8 och åt mat .. Nu sittter jag här och funderar på att duscha ! :) Klockan 9 blir det House ..

Helt plötsligt är allt borta! :) Känns ganska skönt, nu är det bara en sak som aldrig kan botas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0