31 December och Nyårsafton !!

Shuuuuue!
Vaknade vid halv 12 imorse ! :D klev upp och klädde på mig och allt, sen åkte jag och mamma till Centrum för att handla Strumpbyxor och benvärmare till mig . :) Åkte hem och bytte om för kvällen på Ingarö , Jag packade också lite ! :D Sen när allt var klart åkte vi ut till Ingarö . :) Kom hit vid klockan 16 .. Då vart det glögg men jag fick typ  julmust, Sen vart det tråkigt så´jag satte mig vid datorn ! :D Lite roligare iaf xD Ëfter som jag har tråkigt för ni skicka SMS !!! (mp)
Ska sova här då. =  Mysigt ? :)
Händer imorgon då ?
Sofie Fyller år !! xD <33
HAde tänkt att vara med Lucas <33
annarsär det väl inge mera!

Juste jag sa till mamma idag att jag inte hade fått ngn spegel som jag önskade mig i julklapp och då svarade hon :
" jooo , det fickdu visste !! "
jag : " nääH !! Var är den då ? ! "
Mamma : " Den ligger under sängen i gäst rummet !! " 

smart eller ? |-) Så jag får väl den imorgon eller ngt då !! xD
Nu ska jag gå !! :D

Gott Nytt År !! :D xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0