30 December !

Heeeej !! <3
Igår efter maten var jag ju då med Felicia , Vi badade i deras pool ! :D Skojj ! xD Jag sov där ! :D
Gick och la oss vid 1 men Felicia somnade typ vid kvart över 1 och jag låg vaken och smsade med Lucas <33 till typ tjugo i 2 sen somnade jag vid tio i 2 . xD Vaknade imorse vid klockan halv 12 , klädde på mig och sen gick jag och Felicia upp och åt frukost ! :D Vid typ halv 1 gick jag till Allé för att möta Fatima ! <33 vi gick hem tillmig och körde lite GH , Sen vart det tv:n ett tag. xD
Klockan 15 gick Fatima hem för att jag skulle gå över till Karlssons och vara barnvakt åt Lova & Medea . :D
Jan ( deras pappa ) kom hem vid klockan 19 så jag gick hem då och käkade lite sallad med familjen , Sen kom på Niclas hem : ) Satte mig vid datorn ett tag , Sen hade jag inget annat för mig så jag började städa mitt rum : ) Jag som i vanliga fall HATAR att städa ! :P Satte igång med bokhyllan , Den tog väl typ 1 och 1 halv timme ! | - ) Sen plockade jag undan lite på golvet ! :D
Nu orkar jag inge mer , är ju iallfall i stort sätt klar ,  :) Ska sätta mig vid msn och allt snart, Sms och allt ! : D

Före :

       ( Man nästan skäms ! )


Efter :

         ( nu ser man glovet iaf ! OBS ! Det blir finare sen ! )


Hade ingen bild på "bokhyllan" före  , :(
Imorgon och om en kvart är det Nyårsafton !! :D Känns inte som det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0