28 December !

Vaknade halv 10 av att klockan ringde, Jag och Frida sov ute i stugan så vi gick in och fixade det sista ! skulle ju åka hem idag  : / HAde packat ihop allt då var det dags för frukost :D Mamma och Pappa skulle komma vid 11 , Men de kom vid halv 12 istället . Var ju klar då , Så vi åkte ! Vi sa hejdå och sen bar det av mot Stockholm ! Hade tråkigt så jag började skicka sms ! men det var inte så värst många som hade tid och var roliga!  Sov en liten stund oxå ! :D
Det tog oss PRECIS 6 timmar att åka från Kramfors till Trollbäcken !! xD När jag kom hem var ju då min broder hemma men han åkte direkt för att han skulle jobba, Gick in på mitt rum och på sängen låg det 2 packet från Niclas och Sofie!
Satte mig ner och öppnade dem ! Jag öppnade det lilla först och det visade sig att jag inte skulle göra det för det avslöjade det 2 paketet! : / Vidare till det 2 packetet då, Kan ni gissa vad det var ? :O
DET VAR EN KAMERA OCH DET BETYDER DÅ ATT I DET 1 PAKETET LÅG DÅ ETT MINNESKORT !! :D 
Satte mig framför datorn och bara tog det CHILL!

Händer imorgon då ?
Hade egentligen planer men dem sket sig ganska snabbt om man säger så ! : / Nån som vill hitta på ngt?!

På tisdag blir det Fatima !! YESS ! ! äntligen!! Får se vad vi hittar på dåra!! :D

Och på onsdag är det NYÅR !! SKa ut till Ingarö med mamma och pappa! känns inte sådär YESS ! Kommer vara ganska tråkigt tror jag , men det får väl funka !! :/

Hejsvejs på er!!

FATIMA !! ^PÅ TISDAG GÄLLER DET !! xD<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0