27 December !

Nu är det över! Julafton var väl roligare än vad jag ahde väntat mig ! Vi var då hemma hos mormor , :) mamma, pappa , mormor och jag då! Mamma hade varit och lämnat morfar hos några kompisar först så hon kom lite sent till Kalle. Efter kalle vart det då maaat! Gottigottt! Efter maten så diskade alla bort och gjorde fint och kokade kaffe, Sen satte vi oss vid tv rummet för att öppna paketen! Men efterwsom vi inte hade  någon Julgran så fick mormors tvbord vara julgranane :( :(
Jag fick ju då vara den som fick dela ut alla presenter, tog väl 5 minuter . sen vart det dags för öppning!

Fick då :
Skor
Kläder
Underkläder - trosor, bh
Dusch sak
Pengar
En mobil ! xD
Vart så himla förvånad när jag fick den , för jag hade ingen tanke på det och när jag ser att det är en telefon börjar jag skrika !! De andra börjar naturligtvis skratta då!!
Fick lite mera saker , kommer itne riktigt ihåg ..! Men när jag kommer hem blir det mera ! :P

Somnade inte förrän 1 tror jag ! Sen vaknade jag n'sta morgon klockan halv 1 :D :) Den dagen kollade vi typ bara på tv, fast sen kom Westerlund tillbaka från västansjö ! YEY! Så då vart det plötsligt mkt roligare ! Åkte till Morfarsbacken vid 10-11 och typ fikade och sen fixade oss för sängen ... Men vi somnade inte förr'm typ halv 3 . hehe mkt flumm på nattten där! :D

Nästa dag hände inget spec vi for till Fridas kusin med hanna för att hon skulle åka med de till gävle över helgen ! Karin skjutsade oss till Backen medans hon och mormor handlade ! :/ Vi höll Fan på att frysa ihjäl om våra fötter! De var FAN isbitaar av tårna s¨när vi kom hem vart det ett varmt fot bad och en varm kopp choklad! Sen åkte vi till Hemköp för att handla lite KARRA och drica och senare på kvällen var det middag hos mormor , och ännu ett skämt om "hästen" och min säng ! VetteFAN!! som kommer hålla på till jag vet inte hur länge! Bara det inte blir allt för mkt !! OFC var det papa som började med skämtet , :) Sen skjutsade Faster Karin oss till Fridas kompisar där de satt och LANADE !  :D Hände inte mkt där ! kom hem vid halv 2 då vi gick och la oss :P Vaknade klockan halv 12 imorse . då vi klev upp käkade frukost och fixade oss! för en sväng på stan , först gick vi och försökte byta min sportBH men det lyckades inte för de hade inte den jag villeha , Sen gick vi in på Terracotta där vi skulle byta min Kofta somvar förliten ! :D Och det gick ju super ! :D Sen vart det Intersport för FRidas del och sen åkte vi hem ! :D Vart lite DAMP här hemma ! Till middag vart det då TACOS ! MUMMS! aja ! nu ska jag gå ner ocgh vara lite social med min kusin !! :D Hejsvejes!! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0