23 December! Dan före dopparedan!

Hellu ! har inte bloggat på ett tag nu , har inte haft orken och tiden riktigt. Iaf i söndags åkte vi till kramfors, Stannade hos morfar ett tag men det tog ju typ 40 minuter innan vi kom in i lägenheten :/ . Stannade där i en timme sen åkte vi vidaare till Kramfors - Morfarsbacken för att släppa av  mig hos kusinerna.! mamma och pappa åkte då vidare till mormor ! :D Tog det Lugnt ett tag och sen kom Matilda över , Sen gick vi över till henne med hela GH och Singstaret och körde hos henne!  Stannade där till klockan halv 1 tror jag och somnade inte förrän 2 :)

VAknade vid 11 av att pappa ringde och sa att han skulle komma över en sväng och att vi var tvungna att kliva upp då . När han sa det tänkte jag att han var i sthlm av någon anldening ! xD Frida och jag klev upp käkade lite och tog det chill , sen fixade vi oss och gick ner på stan en sväng och kollade lite där , Efter ett tag gick vi till Hemköp för att handla lite saker till bakningen som vi skulle göra ! :D Kom hem körde GH och Singstar sen vart det MAAT ! Efter maten bakade vi ! Tog väl en halvtimme 40 minuter ! :D Sen skjutsade Karin oss till ishallen för att kolla på Hockey match mellan ngr som hade spelat förut , som slutat eller bytt " lag " . Det rullade in en massa sms då! xD Inte så roliga sms !! Sen åkte vi hem och bakade igen =) Medans de var i ugnen satte jag mig framför datan och försökte reda ut saker och ting . Sen ville Frida sätta sig så jag vart sparkad från datorn så sms började då! xD Sen skulle vi vara ute ur huset klockan 1 och det var vi  ! :D Somnade strax efter det , kanse kvart i 2 elr nåt

Vaknade halv 12 idag av att Fridas mamma ringde och väckte oss! Gick in och kollade på John Tucker must die! xD sen vart det Frukost . Hanna och Frida började städa lite grann så jag hackade påå lite ! Sen kom charlie hem , och mormor, mamma och pappa! :D Chalie och Pappa åkte och hämtade Westerlunds nya bil så vi barn ggick här hemma och väntade ! Sen änligen kom han då och alla bara rusade ut ur huset för att kolla på den nya bílen ! :D Ikväll kommer då pappa och mamma och mormor hit för att äta och ha lite skojj ! xD


Så klart jag vill veta om du säger så , men vi glömmer allt nu ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0