20 December !

Sorry att jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid riktigt..
Fredags var det ju Julavslutning :) sköönt riktigt skönt, Slutade vid 9 ,gjorde inte mkt efter det ... Sen vid klockan 1 kom Fatima och Emma till Alléplan så jag mötte dom där.. vi gick hem och flummade ganska mkt kan man säga? elr?
Senare på kvällen vart det Nathalie och Kringlan och alla där borta.. Var hemma vid 23 då jag satte mig vid tv och sen datorn.. Sms oxå .:) Klockan 12 låg jag i sängen  men somnade inte förrän klockan 1 :D xD (Mycket sms)

Imorse vaknade jag väl vi 10 , Klockan 12 ringde Nathalie och frågade om vi skulle gå ut , men jag ville från början baka , men sen vart det inte det så jag gick till Nathalie, De var ju såklart barnvakt . xD De åt lunch sen spelade vi Monopol ,, JAg och Nathalie förlorade mot Amanda och Frida..Just nu packar Karlssons för Resan till  NOrrland imorgon .. JHag ska nog oxå packa lite senare ikväll . Får se vad jag och Nathalie och MEdea hittar på sen , Frida och Lova ska ju till Tuas jobb en sväng tror jag .. xD Nu ska jag gå .. <333

Älskar dig sjukt mkt Fatima Rosendahl ! <33

Kommentarer
Postat av: Fatima rosendahl<3

Jadu det vart inte lite flumm ;P älskar dig <33333

2008-12-25 @ 00:08:07
URL: http://faatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0