2 Advent och min helg ! <33

Hellu ! :D Förlåt att jag inte har skrivit på hela helgen , jag har bara inte haft tanken att sätta mig vid datorn och blogga!
Men jag kan iallalfall berätta om den nu .. :)

Fredag  : Åkte till Fatima efter skolan och typ gjorde ingenting , vi bestämmde att jag skuulle sova där . Sen vart det träning för hennes del och där fick jag hjälpa Maries grupp :D Efter det gick vi till en av fatimas grannar som fyllde år . Vi fick lite tacos där .. Sen efter att tag gick vi till Nyboda för att kolla om det var några roliga där .. Vi var hemma vid 10 och satte oss och kollade på tv och datorn ! Vi flummade lite och smsade .. Sen gick vi och la oss . :)

Lördag: Träning på morgonen för Lucas och Fatima och jag följde med som vanligt .. Sen gick vi hem till mig och Nathalie kom över en snabbis . Sen åkte vi hem till Fatima och på vägen gjorde jag värsta volten över Lucas!!! Haha ! Hemma hos Fatima hade vi KUDDKRIG ! roligt nog när det var släckt :D ! Sen åkte vi hem till Lucas i typ en kvart , för vi skulle vara hemma 7 men vi kom typ hem lite senar e.. typ en timme . :D :P Sen efter maten mötte vi Lucas i Centrum igen och åkte hem till mig där vi spelade GH och sjöng singstar. :D Vi satt och sjöng till typ 12 då lucas mamma kom och hämtade hnm :D Ikväll var det Fatimas tur att sova hos mig! :D <33

Söndag och 2 Advent: Idag var det genrep för gymnastiken , Det gick bra. :D Stannade där till 4 då vi gick hem till Fatima och hon duschade . :D Smsade lie medans :D :P <33 Sen gick vi till bussen för att åka hem till mig .. :P När vi kom hem till mig så spelade vi GH . :P och 20 över 8 åkte fatima hem :( Och nu sitter jag här och kollar på tv och tänker på allt möjligt . känner att jag har ont i magen , är orolig eller ngt . men jagvet inte varför .

IALLAFALL var den här helgen bäst :) <33

<3 ? <3 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0