16 December!

Skola idag igen då .. :) Känns skönt sista veckan. Efter skolan åkte jag med Mimmi till centrum för hon skulle köpa ett puder och hon ville inte åka jsälv.. Efter att tag kom Fatima och Mimmi åkte hem , Jag och Fatima gick runt lite i centrum för att kolla på julklappar, sen började smsen rulla in ! Vi åkte ut till Strand Hallen för att ha roligt men det vart inte så speciellt roligt.. :) Fatima skulle juh vara hemma halv 6 men bussen gick inte förrän 35 så hon kom lite sent! Jag åkte hem direkt sen . När jag kom hem så var jag och min broder ensamma hemma ett litet tag så vi började värma lite mat! Sen kom pappa hem och började tjata på att jag skulle städa mitt rum + lite av hans saker men det gjorde ja itne . :) Sen ringde Fatima och vi pratade ett tag tror ja .. :) <3 Imorgon är det onsdag och då är det bara inte ens 1 dag kvar i skolan eftersom det är halvdag på torsdag och på Fredag slutar vi 10, Då är det altså JULLOV! I helgen blir det nog Fatima men på Söndag ska jag åka upp till Norrland till mina kära kusiner och alla anda i min släkt :) <33 Ska ju fira jul där men bara med mormor och morfar tror jag ! HAde önskat att det vore ännu en GREAT jul med kusierna! När man väl pratar om att det  är Jul snart så kom jag på att jag har bloggat i 1 helt år nu ! tillochmed mera !! Jag började typ den 4 December tror jag. GRATTIS till mig x ) . Får se vad det blir imorgon efter skolan nu ska jag iaf fixa mig! :) <333 . :) Hejjsvejjs! 


      ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0