15 December!

Måndag idag då , bara 5 dagar kvar till skolavslutningen och 9 vanliga till Julafton . Skolan var inge vidare idag många blickar från mig ! Efter skolan åkte jag till Centrummed mimmi där jag skulle träffa Fatima och hon skulle träffa ngn kille! :) Vi stod och prata en stund om lite små saker och sen gick jah och Fatima iväg och då började Fatima med att hon var taskig och allt! Vill inte skriva det här! Vi gick hem till henne för att hämta tights som hon skulle ha på sin träning, Hon hann bara köra i en timme sen sträckte ´hon sig så vi fick åka hem.. Vi gick till consum och handlade lite sen åkte vi hem till mig och spelade lite kort. Sen klockan 20:49 tog hon bussen hem och jag gick runt i huset som en fåne . :)
Min bror är ju då hemma¨, det har jag glömt att säga :) Ska snart fixa mig och hoppa i sängen .:)
Har inget mer att skriv om ! :) Godnatt allihopa ! :) <333


klart jag blir ledsen men som sagt "kärleken kommer, kärleken
går!":) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0