11 December

Hejj!! <33
Idag insåg jag hur mycket jag saknar Spanien , Satt och kollade på tv, på en spansk film. Vill ¨åka och hälsa på mendet blir det jhu inte ! :( Efter skkolan brukar vi ju ha ILU men idag vart det inget eftersom det typ inte var några som kom...Så jag gick hem och kollade på One tree hill :) Sen vart det dags för träning med killarna så jag åkte ... Idag var det bara en timme så jag skickade sms tillmamma och bad henne hämta mig och sen när vi hade slutat ringer jag henne och frågar var hon är och då är hon hemma så jag tar bussen till kringlan istället.. :) Nathalie var där så vi gjorde typ ingenting. Sen klockan 9 kom pappa och hämtade mig , hemma åt jag middag. Risgrynsgröt .. :) Sen vart det en dusch :) Imorgon är det fredag och då blir det Fatima tror jag , Ska nog ut till Tyresö Hallen en sväng .. :) HELG ! FAAN vad skönt! Imorgon i skolan är det Lucia tåg, ska bli spännande.. :) Men nu ska jag gå och fixa mig för sängen väntar på mig ! :)


Rädslan !:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0