10 December!

Vill börja med att GRATTA Malin som har namnsdag idag .. :) <33 GRATTIS ! :D
Efter skolan gick jag hem och satte mig som vanligt framför datorn och tv , hade tänkt att plugga lite men det visar sig att jag hade glömt mina böcker i skåpet:/ På idrotten idag så var jag bara med första halvtimme för att sen körde de killerboll och då kunde jag inte vara med P.G.A mitt stukna finger så jag gick upp och bytte om (har ganska ont i mitt finger just nu) .. Iallfall  är ensam just nu mamma kommer väl hem sent misstänker jag , får väl  underhålla mig med sms elr MSN!Så skriv!!! Ikväll är det GREY´S som jag hade tänkt att se  .. Snart är det HELG ! <333 Ni kan ju bara gissa vad det blir för ngt!! :D xD 
Nu ska ja g¨å och kolla om ja kan hitta på ngt roligt! 

Hejsvejs <33

 Rädslan kan inte göra deet den här gången ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0